Nidhogg a écrit:
Allez hop...
Citation:
We reviewed your project submission and unfortunately it doesn’t fit the LEGO® Ideas mold.
Your project appears to contain non-LEGO made elements, such as suggestions for new LEGO part molds, pieces from competing brands or aftermarket customizers. LEGO Ideas accepts your proposals for new brick-based LEGO sets using existing LEGO elements; so we cannot accept projects containing parts made by other brands, customizers, or recommendations for new LEGO parts. However, you’re welcome to re-submit your project containing only authentic LEGO brand parts.
Assez curieux lorsqu'on voit d'autres projets sur Ideas...
Je ne me souviens pas avoir vu des projets avec des pièces custom sur Ideas, si ?
En tout cas leur réponse me parait claire et sans langue de bois. Je peux comprendre qu'ils n'aient pas envie de devoir reverser des droits à citizen brick ou autre pour leur emprunter leurs moules et decal

Après il faut voir si tu es assez motivé pour modifier la scènette en conséquence je suis sûr qu'elle sera approuvée cette fois et tout autant soutenue par les membres du forum